オンライン ブラック ジャックapońskich producentów w Europie i Ameryce Północnej
Oct 27, 2011
オンライン ブラック ジャックapońskich producentów w Europie i Ameryce Północnej
14 października Japońska Organizacja Handlu Zagranicznego (JETRO) opublikowała wyniki swoich najnowszych badań dotyczących japońskich producentów w Europie i Turcji (zwane dalej Europą) oraz Ameryce Północnej. Badania zostały przeprowadzone w lipcu i sierpniu 2011 r. Poniżej przedstawiamy główne punkty podsumowujące wyniki badań.
1. Około 70% japońskich producentów zlokalizowanych zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie zostało dotkniętych przez trzęsienie ziemi.
75,1% firm w USA i 66,2% w Europie zostało dotkniętych przez Wielkie Trzęsienie Ziemi we Wschodniej Japonii. Przede wszystkim odbiło się to na producentach samochodów (cztero- i dwu-kołowych) i części samochodowych. Ponad 40% firm ze środkowego-zachodu i południa USA, gdzie przemysł samochodowy jest bardzo skoncentrowany, odpowiedziało, że ich interesy zostały poważnie naruszone.
2. Mniejsza dostawa z Japonii i mniejszオンライン ブラック ジャックprzedaż lokalna była oczywista, ale w większości przypadków okres oddziaływania już się skończył lub skończy się w ciągu 6 miesięcy.
Niektóre z głównych czynników wpływających na przedsiębiorstwa to:
- zmniejszenie zakupów i zamówień z Japonii
- redukcjオンライン ブラック ジャックprzedaży na rynku lokalnym
- redukcja lokalnej produkcji lub miejscowego przetwórstwa.
Większość firm szacuje, że skutki trzęsienia ziemi trwały lub będą trwać mniej niż 6 miesięcy, a dla ponad 60% europejskich firm, mniej niż 3 miesiące.
W ujęciu całościowym skutki katastrofy wydają się uspokoić w stosunkowo krótkim okresie.
3. Ponad 50% producentów nie będzie ponownie rozważać strategii biznesowej lub polityki w świetle trzęsienia.
Jesli chodzi o rewizję strategii biznesowych i polityki po trzęsieniu ziemi, ponad 50% respondentów nie planuje modyfikacji. Jednym z głównych powodów jest to, że dostawy z Japonii są źródłem niezastąpionych części i surowców, オンライン ブラック ジャックame łańcuchy dostaw poszczególnych firm wróciły już do normy.
Pełna treść raportu dostępna jest nオンライン ブラック ジャックtronie JETRO Tokyo (treść w języ. angielskim)
/en/news/releases/20111024858-news
Wspólne pytania dla firm działających w USA i Europie: Wpływ Wielkiego Trzęsienia Ziemi we Wschodniej Japonii
1. Około 70% japońskich producentów zlokalizowanych zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie zostało dotkniętych przez trzęsienie ziemi.
75,1% firm w USA i 66,2% w Europie zostało dotkniętych przez Wielkie Trzęsienie Ziemi we Wschodniej Japonii. Przede wszystkim odbiło się to na producentach samochodów (cztero- i dwu-kołowych) i części samochodowych. Ponad 40% firm ze środkowego-zachodu i południa USA, gdzie przemysł samochodowy jest bardzo skoncentrowany, odpowiedziało, że ich interesy zostały poważnie naruszone.
2. Mniejsza dostawa z Japonii i mniejszオンライン ブラック ジャックprzedaż lokalna była oczywista, ale w większości przypadków okres oddziaływania już się skończył lub skończy się w ciągu 6 miesięcy.
Niektóre z głównych czynników wpływających na przedsiębiorstwa to:
- zmniejszenie zakupów i zamówień z Japonii
- redukcjオンライン ブラック ジャックprzedaży na rynku lokalnym
- redukcja lokalnej produkcji lub miejscowego przetwórstwa.
Większość firm szacuje, że skutki trzęsienia ziemi trwały lub będą trwać mniej niż 6 miesięcy, a dla ponad 60% europejskich firm, mniej niż 3 miesiące.
W ujęciu całościowym skutki katastrofy wydają się uspokoić w stosunkowo krótkim okresie.
3. Ponad 50% producentów nie będzie ponownie rozważać strategii biznesowej lub polityki w świetle trzęsienia.
Jesli chodzi o rewizję strategii biznesowych i polityki po trzęsieniu ziemi, ponad 50% respondentów nie planuje modyfikacji. Jednym z głównych powodów jest to, że dostawy z Japonii są źródłem niezastąpionych części i surowców, オンライン ブラック ジャックame łańcuchy dostaw poszczególnych firm wróciły już do normy.
Pełna treść raportu dostępna jest nオンライン ブラック ジャックtronie JETRO Tokyo (treść w języ. angielskim)
/en/news/releases/20111024858-news