Nowy przykład udanej współpracy handlowej z Japonią – ブラック ジャック オンラインKUS B&M
Dec 13, 2008
Zapraszamy do zapoznania się z drogą do sukcesu w Japonii kolejnej polskiej firmy.
ブラック ジャック オンラインKUS B&M, znana pod marką DUCH JAPONII, powstała kilka lat temu jako firma rodzinna. Pomysł utworzenia firmy zrodził się z fascynacji kulturą i sztuką japońską jej właścicieli. Obecnie prowadzi sklep internetowy, w którym sprzedaje produkty wyposażenia wnętrz (jak tradycyjne japońskie ścianki przesuwne shoji, fusuma czy oryginalne podłogi tatami; nowością są kołdry hotto). Firma sprowadza z Japonii nie tylko oryginalne materiały do produkcji, ale ブラック ジャック オンライン pamiątki japońskie, jak np. notesy na adresy, podkładki pod sake, herbatę, papeterie, ブラック ジャック オンライン kunsztowne mini parawany z malowidłami, jakie można spotkać chociażby w zamku Nijo, i inne.
Jak im się ブラック ジャック オンラインdało?
Jak im się ブラック ジャック オンラインdało?